الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

عملت عمل لاخت جوزي _كامله

انت في الصفحة 1 من صفحتين

موقع أيام نيوز

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وقبل ما احكي ليكم مشكلتي اعرفكم بنفسي انا اسمي سهي وعندي اربعه وعشرين سنه عايشه مع جوزي وامه واخته..
جوزي ده يبقي ابن عمتي عمي اللي ربااني بتد ما ابويا اتسجن وامي سابتني وكل يوم والتاني بتتجوز جوازه شكل..
اتجوزت ابن عمتي بعد ما اتقدم ليا وتمي وافق وطبعا عشان هما كلهم اهلي لا جيبت جهاز ولا اتكتبت ليا قايمه كويسه ولا حتي جابو شبكه واا حتي الدبله ما جبوهاش.
وكنت ديما بحس اني قليله عندهم واني وحده رخيصه جابوها من الشارع كانو في اقل حاحه تحصل يعايروني باني اتجوزت من غير جهاز او حتي قايمه...

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
جوزي كان كويس معايا بس المشكله في عمتي وبنت عمتي كانو مطلعين عيني حرفيا وشوفت العذااب الوان...
انا كنت بعمل كل شغل البيت لوحدي وعمتي وبنتها كانو اخر دلع ده حتي ان بنت عمتي كانت بتخرج وتتفسح وتيجي ترمي حاجتها كل حته في مكان وانا اللي المهم ليها..
كانت لما الاكل ما يعجبهاش ترميه علي الارض او في وشي وكانت حرفيا مطلعه عيني في كل حاجه وعشان هي الصغيره كامت عمتي وجوزها واخوها اللي هو جوزي بيسمحو ليها تعمل اي حاجه ولا حد بيزعق ليها ولا حد بيقول ليها ان ده غلط او عيب..
وبعد فتره من جوازي حملت وكنت حامل في بنت هي اول ما عرفت اني حامل في بنت فضلت تتريق عليا وتقول دي خلفتها بنات ومش هتعرف تجيب ولد.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
ما كنتش اعرف ايه سبب كرهها ليا كانت في كل موقف بتعمله معايا اشوف كرهها اكتر ليا بس عند حتة انها تتريق عليا وتخلي جوزي وحماتي بدايقو تني حامل في بنت الحكايه دي دايقتني اووي خلتني اتمني ليها كل حاجه شړ..
انا بقيت بكره اي يزم اصحي فيه من النوم واقول صحيت ليه بس في وشها تاني وحتي وانا حامل هي وعمتي ما كانوش بيرحموني..
انا كنت اصحي الساعه سته اجهز الفطار بتاع كل واحد لوحده وبعدين اخلص الفطار اروق البيت والمطبخ واخد الهدوم كلها تتغسل وتتكوي وامد هدوم كل واحد فيهم وتتشال في دولابه...
واطلع بقي انزل اجيب مستلزمات البيت من السوق ده انا حتي كنت سعات اطلع انبوبة البوتجاز من الدور الارضي للدور التالت اللي احنا ساكنين فيه...
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
وكل التعب ده وانا حامل في خمس شهور وياريت كنت بلاقي تقديراو حد. يقول ليا شكرا انا كنت بتذل وبتهان وبيطلع عيني علي اقل حاجه ما تجيش علي مزاجهم....
انا في مره بنت عمتي كان نفسها في محشي وكنت انا في الشهر التاسع وتعبانه ونايمه زحماتي خلتني اقوم اعمل ليها محشي ولما كلمت جوزي وشكيت ليه وقولتله تعبانه ومش قادره اتحرك...
قالي معلش انا مش هقدر اقول لامي او اخاي لا وكانت

انت في الصفحة 1 من صفحتين